Anvelopele all-season sunt marcate cu unul dintre semnele M+S, M/S (mud and snow - noroi şi zăpadă), însă, unele, nu au marcajul „fulg de nea", în apropierea căruia se află simbolul unui munte, specific doar anvelopelor de iarnă
În aproximativ trei săptămâni, toţi conducătorii auto din România vor fi obligaţi să-şi echipeze autoturismele cu anvelope de iarnă, dacă vor circula în condiţii de zăpadă, gheaţă ori polei. Interesant de remarcat, anvelopele achiziţionate „la negru", fără emiterea unui document din care să reiasă că sunt specifice iernii, nu sunt acceptate de Registrul Auto Român şi nici de Poliţia Rutieră, începând cu data de 1 noiembrie. În aceste condiţii, este de preferat ca anvelopele de iarnă (indiferent de modalitatea prin care au fost cumpărate) să fie montate până la începutul lunii viitoare, altfel Poliţia Rutieră va reţine certificatul de înmatriculare al maşinii şi va elibera o dovadă înlocuitoare a acestuia, fără drept de circulaţie. Altfel spus, în intervalul 1 noiembrie - 1 martie, automobilele „încălţate" cu anvelope de vară ori all-sezon, care au doar însemnele M/S, vor rămâne în locul în care s-a făcut controlul, transportul acestora rămânând în grija proprietarului.
Isteria cauciucurilor de iarnă este aproape să înceapă! În intervalul de timp 1 noiembrie - 1 martie, toţi şoferii din România vor fi obligaţi, prin lege, să-şi echipeze automobilele cu anvelope de iarnă. Cei prinşi pe picior greşit rămân fără certificatele de înmatriculare, însă vor primi o dovadă înlocuitoare a acestui document, fără drept de circulaţie. Mai mult decât atât, şoferii ghinionişti vor primi o amendă, sancţiunile fiind cuprinse între 2.500 şi 4.000 de lei şi sunt destinate şoferilor autovehiculelor de transport marfă şi persoane, iar pentru autoturisme amenda poate varia între 630 de lei şi 1.400 de lei, cu posibilitatea achitării în 48 de ore a jumăt