Şi în această toamnă târgumureşenii sunt invitaţi să ia parte la campania de vitaminizare prin utilizarea de mere de la producătorii mureşeni.
Aflată la cea de a VI-a ediţie, campania „Toamna mărului mureşean” va debuta pe data de 21 octombrie, odată cu cea de a XI-a ediţie Festivalului vinului, fiind organizată de Primăria Municipiului Târgu-Mureş în parteneria cu Administrator Imobile şi Pieţe pentru promovarea produselor autohtone în scopul achiziţionării şi consumului lor, în vederea „încărcării” organismului cu vitaminele necesare prevenirii îmbolnăvirilor şi menţinerii sănătăţii.
Începând de vinerea viitoare vor fi comercializate cele mai bune mere din Mureş în Piaţa Trandafirilor din centrul oraşului, alături de pieţele agroalimentare 7 Noiembrie, Dâmbu şi Diamant. Campania de vitaminizare, avantajoasă atât pentru producători cât şi pentru consumatori, se va desfăşura în cele patru locaţii, atâta timp cât condiţiile meteorologice va permite acest lucru şi în măsura în care vor exista resurse şi disponibilitate din partea producătorilor pentru comercializarea merelor.
Deşi merele de Batoş sunt cele mai cunoscute mere pe plan local de către mureşeni, iubitorii de fructe vor avea parte de o paletă bogată de mere de la producători din Batoş, Uila, Dedrad, Pănet, la cele mai avantajoase preţuri. „Vor fi între opt şi zece producători de la care avem deja confirmarea, dar o să vedem în data de 20, atunci când începe montarea corturilor şi pregătirea. Din discuţiile pe care le-am avut cu ei, preţurile vor fi destul de mici, undeva între 1 leu şi 1,5 lei. În piaţă, de exemplu, este 3 lei”, a declarat Vasile Filimon, şeful Administraţiei Pieţelor din Târgu Mureş.
Şi în această toamnă târgumureşenii sunt invitaţi să ia parte la campania de vitaminizare prin utilizarea de mere de la producătorii mureşeni.
Aflată la cea de a VI-a ediţie, camp