A construit o reţea de socializare învăţând din greşelile principalului concurent Facebook, a avut aprecieri majoritatea pozitive şi a fost aşteptat cu nerăbdare de piaţă. Credeţi că este reţeta succesului? Ei bine, nu. Şi asta pot să v-o confirme oficialii Google, după lansarea reţelei de socializare Google+.
Noua reţea de socializare a atras multe persoane în momentul când a devenit accesibilă pentru toată lumea. Însă, câteva săptămâni mai târziu, traficul reţelei s-a prăbuşit cu 60%, după cum arată un raport citat de PCmag.com.
Raportul, realizat de analiştii de la compania Chitika, susţine că "cifrele arată că, în ziua debutului său public, traficul Google+ a crescut foarte mult, ajungând la niveluri de vârf. Însă, la scurt timp, traficul a scăzut cu peste 60%, revenind la nivelul său obişnuit de dinaintea lansării. S-ar părea că, deşi un nivel mare de publicitate a reuşit să aducă mulţi vizitatori la Google+, puţini dintre ei au găsit motive să rămână".
În acelaşi timp, Facebook continuă să crească pe plan mondial, apropiindu-se de pragul de 1 miliard de utilizatori.
Citiți și: Cum te racolează Google la Google+Facebook sau Google+: ce ne oferă fiecare?
Google+ crește într-o lună cât Facebook în trei ani