Luna trecută, o firmă austriacă - NUTZFAHRZEUGE Leassin AG - a cerut Tribunalului Suceava deschiderea procedurii insolvenţei pentru EUROSTRADE COMPANY SA, pentru că nu a plătit banii pentru cinci autobasculante luate şi exploatate de acum şase ani. Valoarea totală a datoriei - peste două miliarde de lei vechi. EUROSTRADE a fost favorita licitaţiilor electronice pentru mai multe lucrări de reabilitare de drumuri în judeţul Suceava.
"Servicii de calitate la nivel local pentru a obţine succese la nivel naţional" acesta este cel mai vizibil mesaj postat pe internet de SC EUROSTRADE COMPANY SA, societate despre care Obiectiv de Suceava a scris acum un an că are în cârcă patru dosare de faliment sau insolvenţă şi, cu toate acestea, a devenit favoritul licitaţiei electronice pentru a reabilita drumul Ostra- Broşteni. Zilele trecute, a fost introdus la Tribunalul Suceava al cincilea dosar de insolvenţă. Ce s-a întâmplat cu drumul respectiv, modul în care au fost refăcute drumurile în zonă, rămâne ca locuitorii din comunele riverane investiţiei să constate. Cert este că într-un singur an, judecătorii de secţia comercială a instanţei sucevene a fost chemată să analizeze nu mai puţin de cinci cereri de chemare în insolvenţă a firmei care câştigă în continuare, cu nonşalanţă, licitaţii pentru investiţii publice din judeţ.
Luna trecută, pe numele firmei EUROSTRADE COMPANY SA, a fost înregistrată la Tribunalul Suceava o nouă cerere de deschidere a procedurii insolvenţei, formulată de firma austriacă NUTZFAHRZEUGE Leassin AG, care arată, cu documente, cum a fost fraierită de societatea suceveană. Astfel, în data de 14.02.2006, a fost încheiat un contract de leasing între firma austriacă şi cea din Frasin - Suceava, având ca obiect cinci autobasculante marca MAN, fabricate în 2003, pe care EUROSTRADE le-a preluat. În anul 2009, fiincă firma românească nu mai plătea, a