Traficul rutier a devenit una dintre cele mai mari probleme pentru toti romanii. Nu doar pentru soferi, care stau ore intregi in trafic in drumul catre serviciu sau catre alte destinatii, dar si pentru pietoni.Ne confruntam in fiecare zi cu blocaje in diferite parti ale orasului, cu zeci de masini care de abia reusesc sa inainteze cativa metri in jumatate de ora. Si atunci, apare o intrebare evidenta: de ce se formeaza aceste blocaje? Doua explicatii ar putea fi pentru acest trafic supraaglomerat. In primul rand, avem prea putine strazi, atat drumuri nationale, cat si drumuri interjudetene, cu mai multe benzi. Adica, autostrazi! Iar Econtext a prezentat, in premiera, situatia autostrazilor din Uniunea Europeana.
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/trafic-supraaglomerat-vezi-cate-masini-sunt-in-romania-si-pe-ce-loc-ne-situam-in-raport-cu-toate-celelalte-state-din-ue.html
Autori: a.b.
Traficul rutier a devenit una dintre cele mai mari probleme pentru toti romanii. Nu doar pentru soferi, care stau ore intregi in trafic in drumul catre serviciu sau catre alte destinatii, dar si pentru pietoni.Ne confruntam in fiecare zi cu blocaje in diferite parti ale orasului, cu zeci de masini care de abia reusesc sa inainteze cativa metri in jumatate de ora. Si atunci, apare o intrebare evidenta: de ce se formeaza aceste blocaje? Doua explicatii ar putea fi pentru acest trafic supraaglomerat. In primul rand, avem prea putine strazi, atat drumuri nationale, cat si drumuri interjudetene, cu mai multe benzi. Adica, autostrazi! Iar Econtext a prezentat, in premiera, situatia autostrazilor din Uniunea Europeana.
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/trafic-supraaglomerat-vezi-cate-masini-sunt-in-romania-si-pe-ce-loc-ne-situam-in-raport-cu-toate-celelalte-state-din-ue.html
Autori: a.b.