Burberry a inregistrat o crestere a veniturilor cu 30% in ultimele sase luni, pe fondul vanzarilor in crestere pe piata asiatica.
In ciuda crizei, pasionatii de haine de lux au cumparat mai mult. Veniturile in ultimele sase luni, pana la 30 septembrie, au fost de peste 600 de milioane de euro, informeaza Burberry, intr-un comunicat.
Vanzarile la magazinele consacrate (excluzand unitatile deschise recent) au crescut cu 16% la nivel global, iar in China cresterea a fost de 30%.
Actiunile companiei au scazut insa pe bursa cu 2%, in urma anuntului, pe fondul ingrijorarilor cu privire la expansiunea companiei in Asia, unde mai activeaza si alte marci de lux.
Burberry a lansat recent o colectie de produse de machiaj si a avut in prima parte a anului profituri in crestere cu 23%.
Burberry a inregistrat o crestere a veniturilor cu 30% in ultimele sase luni, pe fondul vanzarilor in crestere pe piata asiatica.
In ciuda crizei, pasionatii de haine de lux au cumparat mai mult. Veniturile in ultimele sase luni, pana la 30 septembrie, au fost de peste 600 de milioane de euro, informeaza Burberry, intr-un comunicat.
Vanzarile la magazinele consacrate (excluzand unitatile deschise recent) au crescut cu 16% la nivel global, iar in China cresterea a fost de 30%.
Actiunile companiei au scazut insa pe bursa cu 2%, in urma anuntului, pe fondul ingrijorarilor cu privire la expansiunea companiei in Asia, unde mai activeaza si alte marci de lux.
Burberry a lansat recent o colectie de produse de machiaj si a avut in prima parte a anului profituri in crestere cu 23%.