Mediatrust Romania, una dintre cele mai mari companii de monitorizare media de pe piata locala, mizeaza pe afaceri de 1,42 milioane lei (0,33 mil. euro) anul acesta, in crestere cu 35% fata de 2010 datorita maririi portofoliului de clienti, in special a celor din domeniul comunicarii.
In primul semestru din 2011, compania a realizat afaceri de 664.000 lei (aprox. 0,16 mil. euro), mai mult cu 46% comparativ cu perioada similara din anul trecut. Cresterea cifrei de afaceri a determinat marirea numarului de angajati la 33 de persoane, fata de 23 anul trecut.
Pe de alta parte, compania va trece anul acesta pe profit, dupa ce in 2010 a inregistrat o pierdere neta de aproape 60.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
“Rezultatele financiare inregistrate pe primul semestru al acestui an ne confirma evolutia ascendenta pe care o estimam pentru acest an. Per total, in 2011 mizam pe un avans de 35% al cifrei de afaceri, in parte si datorita majorarii numarului de clienti noi, care provin in mare parte din sectorul PR si comunicare, dar si datorita inovatiilor realizate”, a declarat Bogdan Apostol, director general al Mediatrust Romania.
Incepand cu luna iunie, a inceput sa ofere clientilor sai posibilitatea de a beneficia de monitorizarea media direct pe telefonul mobil, prin intermediul mobisite-ului m.mediatrust.ro.
Compania are clienti din domenii precum financiar, telecom, IT, farma, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic. Printre acestia se numara Banca Centrala Europeana, Comisia Europeana, Erste Group Austria, Gazprom, Raiffeisen Bank, Greenpeace, Henkel sau Federatia Romana de Tenis.
Pentru 2012, conducerea Mediatrust isi doreste o crestere a afacerilor mai mare decat cea de 35% estimata pentru acest an, insa nu a oferit detalii despre procentul cu care s-ar putea majora businessul.