Carrefour, numărul doi în lume în distribuţia alimentară, a introdus pe piaţa românească un nou concept: primul magazin de proximitate Carrefour Express, care are şi un motto pe măsură "un prieten alături de tine!".
"Este o etapă foarte importantă, un semnal puternic a încrederii pe care Carrefour o are în România. Este o dovadă vie că vrem să ne apropiem de consumator, să fim în centrul cartierelor", ne-a declarat Francois Melchior de Polignac, directorul Carrefour România. Preşedintele Angst, Sorin Minea, este de părere că pasul făcut de compania sa ar trebui să fie interesant pentru orice societate românească. "Trebuie să găseşti un aliat care îţi acordă încredere şi condiţii egale, cum este Carrefour. Amândoi avem drepturi de decizie, iar până la sfârşitul anului în franciză vor intra mai multe magazine", ne-a spus Minea.
Carrefour, numărul doi în lume în distribuţia alimentară, a introdus pe piaţa românească un nou concept: primul magazin de proximitate Carrefour Express, care are şi un motto pe măsură "un prieten alături de tine!".
"Este o etapă foarte importantă, un semnal puternic a încrederii pe care Carrefour o are în România. Este o dovadă vie că vrem să ne apropiem de consumator, să fim în centrul cartierelor", ne-a declarat Francois Melchior de Polignac, directorul Carrefour România. Preşedintele Angst, Sorin Minea, este de părere că pasul făcut de compania sa ar trebui să fie interesant pentru orice societate românească. "Trebuie să găseşti un aliat care îţi acordă încredere şi condiţii egale, cum este Carrefour. Amândoi avem drepturi de decizie, iar până la sfârşitul anului în franciză vor intra mai multe magazine", ne-a spus Minea.