Mike Lazaridis, fondatorul Research in Motion (RIM) si-a cerut joi scuze public pentru problemele intampinate de utilizatorii serviciilor BlackBerry in aceasta saptamana. "De cand am lansat RIM in 1999, a fost obiectivul meu sa oferim comunicatii fiabile si in timp real in intreaga lume. Nu am reusit asta in aceasta saptamana. Imi cer scuze, am dezamagit pe multi dintre voi", spune acesta intr-un mesaj video pe pagina RIM. Acesta a mai anuntat ca serviciile au revenit la normal in Europa, Orientul Mijlociu, India si Africa si a tinut sa asigure ca se lucreaza intens pentru rezolvarea completa a problemelor BlackBerry in toate tarile.
VIDEOFondatorul RIM isi cere scuze pentru problemele BlackBerry:
"De cand am lansat RIM in 1999, a fost obiectul meu sa oferim comunicatii fiabile si in timp real in lume. Nu am reusit asta in aceasta saptamana. Imi cer scuze, am dezamagit pe multi dintre voi. Este prea devreme pentru a spune ca aceasta problema a fost rezolvata complet. Sa va dau detalii despre ce se intampla. Serviciile au revenit la normal in Europa, Orientul Mijlociu, India si Africa. Continuam sa monitorizam sistemul atent si lucram intens pentru stabilizarea sistemului", a precizat Mike Lazaridis, fondatorul Research in Motion (RIM).
Acesta a mai precizat ca nu poate inca spune in cat timp se va rezolva intreaga defectiune dar ca se fac toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la nivel global.
In Romania, utilizatorii primesc SMS-uri ca serviciile BlackBerry au revenit la normal
Si utilizatorii BlackBerry din Romania au fost afectati de o defectiune la sistemul central de operare al companiei canadiene care s-a resimtit inca de la inceputul acestei saptamani mai intai printre utilizatorii din Europa, Orientul Mijlociu si Africa. AOMR, asociatia care reprezinta cei trei mari operatori de te