Piata de publicitate online a crescut foarte putin pin primul semestru, cu doar 4%, intrucat companiile au ales sa stea “pe pauza”, urmarind cum evolueaza criza, abia in 2012 urmand sa deblocheze mai consistent bugetele. Vezi trenduri, opinii despre piata si amanunte despre un potential exit de la Kinecto intr-un interviu exclusiv cu Radu Ionescu, seful companiei.
Radu Ionescu, 33 de ani, a infiintat agentia de publicitate online Kinecto in 2002. Anul trecut, compania a generat afaceri de peste 850.000 euro.
Wall-Street.ro: Spune-mi te rog doua proiecte pe care le-ati realizat la Kinecto si care iti plac in mod special.
Radu Ionescu: Tuborg Party Manager, intrucat a imbinat o parte de HR cu o parte de publicitate. Compania cauta la nivel national un om care sa se ocupe de organizarea de petreceri – o idee inedita precum si imbinarea cu retelele sociale au dus la o campanie frumoasa. O alta a fost PrimulSalariu.ro, realizat pentru un fond de pensii private. A fost o campanie dificila deoarece poti opta pentru compania care sa-ti gestioneze pensia privata obligatorii doar in primele patru luni de la primul tau salariu, asa ca a trebuit sa punem la punct un site care sa atraga – am atras cateva mii de oameni.
W-S.ro: Piata de publicitate online a crescut destul de putin in primul semestru, doar 4%. A mers mai bine segmentul de creatie online?
RI:E un an de cumpana in care o parte dintre multinationale stau un pic pe “on hold” – este un an de trecere, de la “in plina criza” la “aproape ca nu mai este criza”. Companiile stau putin on hold pentru ca nu stiu cum sa isi aloce bugetele si cumva, din multe informatii pe care le avem noi, sunt companii care au investit mai putin insa urmeaza sa deblocheze bugetele in 2012. Deci la anul va creste mai puternic. Anul acesta a fost o faza de trecere.
W-S.ro: Cam la cat estimezi segmentul