Cei trei mari operatori au anunţat că îi vor despăgubi pe clienţii afectaţi în perioada în care serviciile BlackBerry nu au fost disponibile.
Utilizatorii de BlackBerry produse de Research in Motion (RIM) nu au mai putut accesa timp de trei zile serviciile de browsing pe internet, trimitere de e-mail-uri şi mesagerie instant, în urma unei defecţiuni produse la serverele dintr-un centru de date din Marea Britanie.
De aceste probleme au fost afectaţi şi utilizatorii din România, motiv pentru care Vodafone, Orange şi Cosmote îşi vor compensa clienţii afectaţi.
"Vodafone România anunţă că îşi va compensa toţi utilizatorii BlackBerry care au fost afectaţi de o disfuncţionalitate globală a serviciului, în ultimele zile. Clienţii BlackBerry, utilizatori individuali şi companii, vor fi compensaţi cu contravaloarea abonamentului pentru perioada în care serviciul a fost afectat de dificultăţi tehnice", potrivit unui comunicat al operatorului de telefonie mobilă.
Potrivit Hotnews, după Vodafone, Orange şi Cosmote şi-au anunţat şi ele intenţia de a "oferi compensaţii clienţilor afectaţi pentru perioada în care serviciul BB nu a fost funcţional. Compensaţia va fi calculată ca procent din abonamentul lunar".
Compania „Research in Motion", cea care deţine marca de telefoane inteligente BlackBerry a anunţat, joi, că serviciile sale din Europa, Orientul Mijlociu, India şi Africa au început să aibă îmbunătăţiri semnificative, după ce trei zile la rând utilizatorii au întâmpinat probleme.
Problemele BlackBerry au apărut deoarece RIM îţi administrează singură serverele. În momentul când acestea au erori, întreaga reţea poate fi afectată. Ceea ce s-a şi întâmplat în această săptămână. O mare cantitate de date a fost acumulată în centrele RIM din Marea Britanie, iar după repararea erorilor acestea au început să curga în valuri, utilizatorii primin