Hainele de calitate şi preţurile mici aduc clienţi fideli magazinelor de produse la mâna a doua.
Pe vreme de criză, cumpărăturile s-au mutat de la mall la magazinele second-hand. Acestea au devenit o afacere profitabilă atât pentru vânzători, cât şi pentru cumpărători. Tinerii, în special, ştiu bine că aici găsesc haine de firmă la preţuri de chilipir. În plus, e greu de crezut că vor întâlni pe stradă pe cineva îmbrăcat cu acelaşi model de haine.
Promoţii şi reduceri
În ultimii trei ani, în Braşov numărul acestor magazine a crescut considerabil. Şi clientela s-a mărit pe măsură, astfel „second-urile" au ajuns să se bată în oferte şi promoţii. „Marfa se schimbă în întregime o dată la cinci săptămâni. În prima săptămână avem haine de firmă care intră cu un preţ, apoi însăptămâna a doua avem Happy Hour, de două ori pe zi, cu reduceri 30 % şi 50 %. În săptămâna a treia avem reduceri la toate articolele, iar în săptămânile 4 si 5 avem lichidare de stoc, cu preţuri unice pe zi pornind de la 12 lei pâna la 1 leu", explică Florentina Manea, director de marketing al lanţului de magazine Humana.
Aşa că vânătorii de chilipiruri pot pleca acasă cu sacoşele doldora de lucruri de calitate cumpărate cu doar câţiva lei. „În ultimii doi ani, vânzările ne-au crescut în medie cu 10-20%, în funcţie de mărimea magazinului", a mai spus Florentina Manea.
Se cumpără orice
Braşovenii caută orice, de la îmbrăcăminte şi încălţăminte, până la lenjerie de pat sau decoraţiuni interioare. „Am cumpărat nişte perdele foarte moderne, dintr-un material bun. Sunt în stare perfectă şi am dat doar 20 de lei pe ele. Vin săptămânal aici şi întotdeauna plec cu ceva. Am mai luat şi pilote sau perne de foarte bună calitate ", a spus Maria Nagy.
„Încerc să vin de câte ori ştiu că primesc marfă. Caut doar haine de firmă şi întotdeauna am ce alege. Nu cheltuiesc mai m