Vodafone, Orange si Cosmote au anuntat vineri ca isi vor compensa clientii afectati de nefunctionarea serviciilor BlackBerry "cu contravaloarea abonamentului pentru perioada in care serviciul a fost afectat de dificultati tehnice". O avarie semnalata luni la sistemul central de operare al producatorului canadian Research in Motion (RIM) a afectat la nivel global milioane de utilizatori ai serviciilor BlackBerry pentru aproape patru zile. Joi, fondatorii RIM au anuntat ca serviciile BlackBerry au revenit la normal la nivel global.
UPDATEDupa Vodafone si apoi Orange, si Cosmote a anuntat ca "va oferi compensatii clientilor afectati pentru perioada in care serviciul BB nu a fost functional. Compensatia va fi calculata ca procent din abonamentul lunar"
Mike Lazaridis, fondatorul Research in Motion (RIM), si-a cerut joi scuze public pentru problemele intampinate de utilizatorii serviciilor BlackBerry in aceasta saptamana. "De cand am lansat RIM in 1999, a fost obiectivul meu sa oferim comunicatii fiabile si in timp real in intreaga lume. Nu am reusit asta in aceasta saptamana. Imi cer scuze, am dezamagit pe multi dintre voi", a spus acesta intr-un mesaj video pe pagina RIM.
Si utilizatorii BlackBerry din Romania au fost afectati de problemele RIM, a anuntat miercuri AOMR, asociatia care reprezinta cei trei mari operatori de telefonie mobila din Romania (Orange, Vodafone si Cosmote).
Vodafone, Orange si Cosmote au anuntat vineri ca isi vor compensa clientii afectati de nefunctionarea serviciilor BlackBerry "cu contravaloarea abonamentului pentru perioada in care serviciul a fost afectat de dificultati tehnice". O avarie semnalata luni la sistemul central de operare al producatorului canadian Research in Motion (RIM) a afectat la nivel global milioane de utilizatori ai serviciilor BlackBerry pentru aproape patru zile. Joi, fondatorii