Costel Căşuneanu şi Maurilio Zani au avut un parcurs excelent, cu modelul Mitsubishi MPR 13, în deşertul egiptean şi după peste 3.000 kilometri au reuşit să termine pe locul 3 la clasă T1.1 şi pe locul 4 în clasamentul general.
6 zile. Peste 3.000 kilometri. Căldură infernală. Acesta este pe scurt Raliul Faraonilor. La finalul unei competiţii spectaculoase, echipajul X Riders şi-a atins toate obiectivele. "În primul rând sunt foarte fericit că am ajuns la sosire. A fost o provocare uriaşa atât pentru noi, cei care am fost în maşină, cât şi pentru toţi cei din echipă noastră care ne-au urmat în această cursă", a spus Costel Căşuneanu, la finalul celei mai dificile curse din sezonul 2011.
Ultimele două zile au fost şi cele mai dificile din Raliul Faraonilor, dar după o evoluţie excelentă, echipajul X Riders a ajuns la sosire şi a terminat raliul pe locul 3 la clasă T1.1 şi pe locul 4 în clasamentul general după Jean Louis Schlesser, Vadym Nestorcchuk şi Boris Gadasin.
În urma evoluţiei excelente în Raliul Faraonilor, echipajul X Riders a urcat şi până pe locul 6 în clasamentul general al Cupei Mondiale de Rally Raid FIA.
Costel Căşuneanu şi Maurilio Zani au avut un parcurs excelent, cu modelul Mitsubishi MPR 13, în deşertul egiptean şi după peste 3.000 kilometri au reuşit să termine pe locul 3 la clasă T1.1 şi pe locul 4 în clasamentul general.
6 zile. Peste 3.000 kilometri. Căldură infernală. Acesta este pe scurt Raliul Faraonilor. La finalul unei competiţii spectaculoase, echipajul X Riders şi-a atins toate obiectivele. "În primul rând sunt foarte fericit că am ajuns la sosire. A fost o provocare uriaşa atât pentru noi, cei care am fost în maşină, cât şi pentru toţi cei din echipă noastră care ne-au urmat în această cursă", a spus Costel Căşuneanu, la finalul celei mai dificile curse din sezonul 2011.
Ultimele două zile au fost