Pentru a contracara zvonurile apărute în ultimele zile, Ford a invitat oficialităţile şi câţiva ziarişti să se convingă de investiţiile făcute la Craiova. Compania a promis începerea producţiei B-Max în luna mai a anului viitor.
Ora 10.00. Ne punem bocancii de protecţie cu bombeu metalic, ni se face instructajul de protecţia muncii şi pornim prin fabrica Ford din Craiova, să vedem ce s-a schimbat de anul trecut şi până acum. Ni se explică faptul că, din motive de securitate, doar cinci jurnalişti craioveni au acces în fabrică, momentan. Nu avem voie să fotografiem sau să filmăm. Prototipurile noului Ford B-Max sunt bine păzite de companie.
Primele Forduri...
Însoțiți de directoarea de Resurse Umane, Angela Alexander, și de comunicatorul Ana Timiș, pășim în Secția de Montaj General, trecând pe lângă pista de testări a autovehiculelor. Ni se spune că după copertinele imense care împart hala de producție în două se produc celelalte prototipuri. Imediat zărim primele două prototipuri Ford B-Max. Unul este de culoare gri închis, iar cel de-al doilea - negru, cu bara din spate de culoare albă. Muncitorii deschid ușile, să vedem cum este vehiculul fără stâlpul de susținere din mijloc (vezi foto). Mașina este spațioasă, puțin mai mare decât Ford Fiesta. „De regulă, asemenea prototipuri se fac în Germania, dar echipa de aici, din Craiova, a fost încântată că poate să producă aici prototipurile“, începe să explice Angela Alexander. „După ce sunt produse, prototipurile se testează în tot felul de condiții meteo. Unele se testează în Germania, altele în laboratoare“, spune oficialul Ford. Sunt gata 13 prototipuri, unele fiind echipate cu motoare produse chiar la Craiova, altele au motoare produse în Germania. Ni se confirmă începerea producției de masă anul viitor. Dar câte autovehicule se vor produce rămâne încă un mister. „Volumul de producție