Drumarii au intervenit, sâmbătă seară, în Pasul Tihuţa, unde au împrăştiat aproximativ 12 tone de material antiderapant pentru a menţine practicabil DN 17, după ce a început să ningă, stratul de zăpadă atingând doi centimetri.
În Pasul Tihuţa a început să ningă sâmbătă seară, în jurul orei 17,00.
"A trebuit să intervenim cu antiderapant pe DN 17, în Pasul Tihuţa. Avem două utilaje care au împrăştiat deja pe carosabil 12 tone de antiderapant, sare şi nisip, ca să menţinem drumul practicabil. Deocamdată nu am avut probleme de circulaţie, dar intervenim în continuare cu sare şi nisip", a declarat Vasile Curtean, şeful Districtului Piatra Fântânele din cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Cluj.
DN 17 face legătura între Transilvania şi Moldova prin Pasul Tihuţa şi este drumul care, în timpul iernii, pune cele mai mari probleme de circulaţie şoferilor, având multe curbe la o altitudine de peste o mie de metri. Drumarii au intervenit, sâmbătă seară, în Pasul Tihuţa, unde au împrăştiat aproximativ 12 tone de material antiderapant pentru a menţine practicabil DN 17, după ce a început să ningă, stratul de zăpadă atingând doi centimetri.
În Pasul Tihuţa a început să ningă sâmbătă seară, în jurul orei 17,00.
"A trebuit să intervenim cu antiderapant pe DN 17, în Pasul Tihuţa. Avem două utilaje care au împrăştiat deja pe carosabil 12 tone de antiderapant, sare şi nisip, ca să menţinem drumul practicabil. Deocamdată nu am avut probleme de circulaţie, dar intervenim în continuare cu sare şi nisip", a declarat Vasile Curtean, şeful Districtului Piatra Fântânele din cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Cluj.
DN 17 face legătura între Transilvania şi Moldova prin Pasul Tihuţa şi este drumul care, în timpul iernii, pune cele mai mari probleme de circulaţie şoferilor, având multe curbe la o altitudine de peste o mie de