Comisarul şef Lucian Diniţă, şeful Direcţiei Poliţiei Rutiere din Poliţia Română, a explicat pentru gândul că există cinci ipoteze în cazul accidentului provocat de Şerban Huidu duminică la prânz, la Timişu de Sus.
•autoturismul a derapat
• Şerban Huidu a intrat într-o depăşire neregulamentară, pe contrasens
• A intrat pur şi simplu pe contrasens
• Şerban Huidu a "tăiat curba", metodă folosită de unii şoferi pentru a reduce timpul în care parcurg o curbă
•Autoturismul avea o defecţiune tehnică
"Sectorul de drum dintre Timişu de Sus şi Dârste are tote elementele de periculozitate ale unui tronson de drum de risc. Când coboară pe acolo, mulţi şoferi au tendinţa să apese acceleraţia şi, când găsesc pe unul în faţă care merge mai încet, au tendinţa să intre în depăşire. Mereu se găseşte câte unul să vină tare pe turnantă", a declarat pentru gândul Lucian Diniţă.
Conform şefului Poliţiei Rutiere, pedeapsa pentru ucidere din culpă, faptă de care Şerban Huidu s-ar putea face vinovat, este de la 1 la 5 ani de închisoare, cu majorare de 3 ani pentru că în accident au murit doi oameni.
Comisarul şef Lucian Diniţă, şeful Direcţiei Poliţiei Rutiere din Poliţia Română, a explicat pentru gândul că există cinci ipoteze în cazul accidentului provocat de Şerban Huidu duminică la prânz, la Timişu de Sus.
•autoturismul a derapat
• Şerban Huidu a intrat într-o depăşire neregulamentară, pe contrasens
• A intrat pur şi simplu pe contrasens
• Şerban Huidu a "tăiat curba", metodă folosită de unii şoferi pentru a reduce timpul în care parcurg o curbă
•Autoturismul avea o defecţiune tehnică
"Sectorul de drum dintre Timişu de Sus şi Dârste are tote elementele de periculozitate ale unui tronson de drum de risc. Când coboară pe acolo, mulţi şoferi au tendinţa să apese acceleraţia şi, când găsesc pe unul în faţ