La noul mall din Arad s-a înregistrat un număr record de vizitatori. În cele patru zile de deschidere, Galleria a atras peste 100.000 de arădeni. Astfel, Galleria Arad, membru al GTC România, s-a integrat cu succes în peisajul economic arădean.
„Prezența unui număr atât de mare de vizitatori în Galleria Arad demonstrează succesul proiectului GTC România pe piața din vestul țării, proiect prin care mall-ul a devenit parte integrantă a comunității locale” spune Tina Vîrlan, Mall Manager.
Se pare că oferta firmelor de renume, regăsite în mall precum Zara, Berska, Stradivarius, Pull&Bear, Piazza Italia, Terranova, Oviesse, Flanco, Kenvelo, Tina R atrage arădenii. Prin cele peste 100 de magazine, hypermarketul Cora, cele opt săli de cinema multiplex ale Cinema City, centrul Kastel Spa și performanta sală de fitness Pure, Galleria Arad a devenit parte în viața de zi cu zi a mii de arădeni.
Totodată, în Galleria, food court-ul diversificat aduce în Arad noutăți culinare prin preparatele internaționale de la Taverna libaneza, Restaurantul mexican, Asia Food, dar si prin brand-urile locale – Pizza Helen si Crispy House. „Succesul mall-ulului Galleria şi modul în care acesta a fost primit în viaţa de zi cu zi a arădenilor de toate vârstele şi din toate clasele sociale demonstrează că Aradul avea nevoie de un asemenea complex.
La Galleria, arădeanul îşi satisface placerea shopping-ului într-un cadru modern, cu o ofertă variată, beneficiind de o serie de promoţii. Aici se recreează la un film sau la o cafenea şi tot aici îşi menţine tonusul fizic şi psihic prin sala de fitness. Acesta este şi obiectul nostru – acela de a oferi fiecarui arădean posibilitatea de a-şi rezolva într-un cadru civilizat cât mai multe nevoi, economisind timp preţios pe care şi-l poate petrece alături de cei dragi”, spune Ciprian Neicu, Deputy Mall Manager.