Prima variantă pe care o susţin reprezentanţii poliţiei cu privire la petrecere accidentului este că maşina condusă de Şerban Huidu ar fi derapat.
Citiţi şi:
EDITORIAL: Viaţa e un mare cârcotaş, de Grigore Cartianu, redactor-șef Adevărul
De altfel, aceasta este şi declaraţia prezentatorului TV dată oamenilor legii. Reprezentanţii Poliţiei Rutiere au explicat într-o conferinţă de presă care sunt ipotezele producerii accidentului. "Sunt mai multe variante pentru producerea accidentului: derapaj, depăşire neregulamentară, intrare pe contrasens, tăierea unei curbe sau starea tehnică a maşinii. Sigur intră în discuţie şi partea medicală, dar aceasta nu ţine de competenţa poliţiei", a explicat Lucian Diniţă, şeful Direcţiei rutiere.
Şerban Huidu a fost sancţionat în trafic de 11 ori până acum, două dintre acestea fiind chiar cu suspendarea permisului, una în 2005, când a trecut pe roşu şi una în 2009, în apropierea locului în care s-a petrecut şi accidentul de ieri, potrivit reprezentanţilor Poliţiei Rutiere. Ultima sancţiune în urma căreia şoferul Şerban Huidu a pierdut şase puncte s-a petrecut chiar în luna august a acestui an când acesta a depăşit viteza legală.
VIDEO/FOTOGALERIE Accident tragic provocat de „cârcotaşul“ Şerban Huidu. A înviat din morţi şi a ucis trei oameni
"Evenimentul petrecut nu aş vrea să-l trataţi ca pe unul extraordinar. Este un accident în urma căruia au decedat trei persoane. Poate e o atenţie sporită, dar n-aş vrea să faceţi speculaţii. Evenimentul s-a petrecut în drumul dinspre Predeal spre Braşov, în condiţii de carosabil umed. S-a făcut cercetare la faţa locului, audierea martorilor, a început şi se desfăşoară deja expertiza tehnică. Prima variantă cea legată de derapaj şi intrarea pe sens opus, în condiţiile în care s-a produs acea coliziune frontală. Cazul este instrumentat sub supravegherea unui pr