La opt dimineaţa se deschid uşile unui nou centru comercial. Singurul hypermarket din Nordul Capitalei are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 8.400 mp. Cu ocazia deschiderii, Carrefour pune la bătaie un autoturism Peugeot 206 şi numeroase pachete cu produse.
Carrefour, primul grup de distribuţie din Europa şi al doilea din lume anunţă pentru ziua de mâine, începând cu ora 8:00, deschiderea celui de-al 8-lea hypermarket Carrefour din Capitală în parcul de retail Colosseum, Şos. Chitilei nr. 284. „Este un magazin modern care va oferi multe facilităţi pentru clienţi cu o gamă largă de produse, aproximativ 50.000 articole. Magazinul este dotat cu laboratoare proprii de fabricaţie, gastronomie, patiserie ", a spus Valentin Palada, director Carrefour Colosseum.
Hypermarketul pune în practică un nou concept comercial pentru a simplifica accesul şi vizibilitatea în magazin. Noutăţile constau în reorganizarea raioanelor pe universuri de consum: universul de casă cu produse necesare echipării dormitorului, băii, bucătăriei, universul de modă dedicat colecţiilor de haine şi încălţăminte pentru femei, bărbaţi şi copii, produse electronice şi electrocasnice şi zona cu legume. În plus, bucureştenii vor dispune de 38 de case de marcat şi 2.370 de locuri de parcare gratuite. Programul este de la 8:00 până la 22:00, de luni până duminică.
Un Peugeot 206 este pus la bătaie
Cu ocazia deschiderii, Carrefour Colosseum va pune în joc un autoturism marca Peugeot 206+ şi numeroase pachete cu produse. Mai exact, în perioada 18 octombrie -16 noiembrie se va desfăşura o tombolă cu premii în electronice şi electrocasnice oferind la final marelui câştigător, un autoturism Peugeot. În aceeaşi perioadă, la fiecare jumătatea de oră se vor acorda pachete cu produse, prin tragerea la sorţi a unei case de marcat. Până duminică, 23 octombrie, copiii vor fi răs