Peste 70% din angajaţii din IMM-urile (întreprinderi mici şi mijlocii) din România nu au participat la nici un curs de perfecţionare în 2010, arată un studiu naţional realizat de Romtelecom, Bluepoint IT Solutions şi OTEAcademy.
Mai mult, 99% din respondenţii din cadrul studiului au afirmat că dispun de o conexiune la Internet, iar 49% preferă cursurile virtuale, pentru că sunt accesibile în orice moment şi implică costuri mult mai mici pentru instruire. Rezultatele studiului au mai arătat că firmele foarte mici caută în special cursuri de cunoştinţe financiare pentru că, de regulă, proprietarii îşi conduc singuri afacerea şi dau mai multă atenţie aspectelor legate de business-ul respectiv. Pe de altă parte, IMM-urile au arătat un interes mai mare pentru cursurile de vânzări, de exemplu.
Studiul a fost realizat ca parte a proiectului cu finanţare europeană „Îmbunătăţirea competitivităţii IMM-urilor prin antreprenoriat durabil", pe un eşantion de reprezentanţi a 2.000 de companii din segmentul IMM şi SOHO (Small Office - Home Office), în perioada mai-iunie 2011.
Peste 70% din angajaţii din IMM-urile (întreprinderi mici şi mijlocii) din România nu au participat la nici un curs de perfecţionare în 2010, arată un studiu naţional realizat de Romtelecom, Bluepoint IT Solutions şi OTEAcademy.
Mai mult, 99% din respondenţii din cadrul studiului au afirmat că dispun de o conexiune la Internet, iar 49% preferă cursurile virtuale, pentru că sunt accesibile în orice moment şi implică costuri mult mai mici pentru instruire. Rezultatele studiului au mai arătat că firmele foarte mici caută în special cursuri de cunoştinţe financiare pentru că, de regulă, proprietarii îşi conduc singuri afacerea şi dau mai multă atenţie aspectelor legate de business-ul respectiv. Pe de altă parte, IMM-urile au arătat un interes mai mare pentru cursurile de vânzări, de exempl