Banca Transilvania (BT) este interesata sa cumpere numele noului stadion din Cluj pe o perioada de 3-5 ani, insa pretul trebuie sa fie unul rezonabil, in linie cu situatia economica actuala, a declarat, pentru Wall-Street.ro, presedintele Consiliului de Administratie al bancii, Horia Ciorcila.
Oficialitatile clujene au cheltuit 35 milioane euro fara TVA pentru constructia „Cluj Arena” si, pentru a mai reduce din aceste costuri, au lansat o serie de invitatii unor companii private, precum Terapia Ranbaxy, Vodafone sau Banca Transilvania, pentru preluarea numelui noii arene, potrivit gsp.ro.
„Am primit o scrisoare in urma cu patru luni de la presedintele Consiliului Judetean (Alin Tise - n.r.), daca suntem interesati sa sponsorizam arena din Cluj. Noi am zis ca suntem interesati, dar de la acel moment si pana acum nu am primit niciun raspuns. Asteptam sa vedem care vor fi pretentiile financiare ale Consiliului Judetean, insa trebuie sa fie un pret rezonabil, in linie cu situatia economica actuala. Suntem interesati de un contract pe o perioada de 3-5 ani”, a precizat, pentru Wall-Street.ro, Ciorcila.
Acesta nu a oferit detalii cu privire la ce inseamna un pret rezonabil, dar a afirmat ca pretul final va depinde si de ofertele celorlalte companii.
"Mi-ar placea sa pot sa spun ca putem castiga chiar si 700.000 de euro daca as sti ca cineva ar avea bunavointa sa ne ofere acesti bani. Atunci ar insemna ca putem lasa pe toata lumea sa utilizeze gratuit stadionul. Dar, din pacate, acestea sint niste vise. Ar trebui sa ne multumim daca am reusi sa obtinem si 200.000 de euro. Tot ar fi ceva", a spus presedintele CJ, Alin Tise, la Realitatea TV Cluj.
O alta companie interesata de sponsorizare a fost si producatorul de medicamente Terapia Ranbaxy, din Cluj.
"Orice companie ar trebui sa fie mandra sa-si alature brandul acestei arene, care