Companiile din sectorul alimentar şi de divertisment se promovează cel mai mult pe Facebook
Reţeaua de socializare este folosită mai degrabă ca instrument pentru transmitere a mesajelor, decât ca modalitate de a realiza vânzări direct
Volumele de afişări ale anunţurilor cumpărate de aceste companii, precum şi de firmele din sectoarele de frumuseţe, auto şi jocuri au crescut cu 117% în T2 şi T3
Companiile din domeniul divertismentului şi din cel alimentar, care vând mâncare şi băuturi, au cumpărat cele mai multe reclame pe Facebook, indicând că reţeaua de socializare este folosită mai degrabă ca instrument pentru transmitere a mesajelor şi a comunicării de brand, decât ca modalitate de a realiza vânzări directe, potrivit unui raport al companiei independente de marketing TBG digital, specializată pe social media, citat de Financial Times. Volumul de afişări ale anunţurilor cumpărate de aceste companii, precum şi de firmele din sectoarele de frumuseţe, auto şi jocuri au crescut cu 117% în trimestrul al doilea şi al treilea, conform studiului citat.
Oamenii sunt mai deschişi către branduri, pe Facebook
"Vedem companii care îşi promovează brandul, precum Coca-Cola şi Heineken, care cheltuiesc o mulţime de bani pentru a comunica cu oamenii pe Facebook, deoarece persoanele sunt relaxate pe site-ul de socializare şi sunt mai deschise către mesajele de brand", a declarat Simon Mansell, director executiv al TBG digital. Raportul, care se bazează pe analiza a 255 miliarde de afişări ale anunţurilor date de 216 clienţi, a constatat, de asemenea, că pentru afişarea a 1.000 de anunţuri grafice pe Facebook costurile au crescut cu 33,6 procente în trimestrul încheiat în septembrie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Faţă de trimestrul anterior, costurile au avut un avans de 7,1%. În acelaşi timp, costul per click, pentru