Cu prilejul prezentarii trimestriale a Google, Larry Page a anuntat cu entuziasm performanta atinsa de Google+, care inregistreaza deja 40 de milioane de utilizatori pe toate meridianele lumii.
La sfarsitul lunii iulie, site-ul de socializare rival, Facebook, conta pe 750 de milioane de utilizatori, in timp ce Google+ inregistra doar 10 milioane, informeaza Webnews.
Cele 30 de milioane de inscrieri ulterioare demonstreaza popularitatea de care se bucura Google+ in randurile utilizatorilor, calcand rapid pe urmele Facebook, care in acelasi interval a castigat la randul sau alte 50 de milioane de noi veniti.
Raportul de forte este evident in favoarea retelei de socializare a lui Mark Zuckerberg, dar viteza care marcheaza evolutia ascendenta a rivalului sau, Google+, demonstreaza ca la masuratoarea performantelor, cele doua grupuri se inscriu intr-o competitie extrem de stransa.
Facebook are de partea sa o comunitate deja consolidata, in timp ce Google+ se poate bizui pe suportul direct al celei mai vizitate homepage din lume, avantaj deloc de neglijat, astfel incat spectacolul intrecerii dintre cei doi giganti continua sa capteze atentia observatorilor in acest sector, subliniaza sursa.
Cu prilejul prezentarii trimestriale a Google, Larry Page a anuntat cu entuziasm performanta atinsa de Google+, care inregistreaza deja 40 de milioane de utilizatori pe toate meridianele lumii.
La sfarsitul lunii iulie, site-ul de socializare rival, Facebook, conta pe 750 de milioane de utilizatori, in timp ce Google+ inregistra doar 10 milioane, informeaza Webnews.
Cele 30 de milioane de inscrieri ulterioare demonstreaza popularitatea de care se bucura Google+ in randurile utilizatorilor, calcand rapid pe urmele Facebook, care in acelasi interval a castigat la randul sau alte 50 de milioane de noi