Revista Mișcarea este disponibilă la chioșcuri de difuzare a presei și în rețelele de benzinării OMV și Petrom-OMV. Ne găsiți și pe Facebook. Din sumar:
Câteva mii de euro pe lună din examinarea şoferilor – argument forte să lucrezi la ARR.
În flagrantã contradicţie cu prevederile europene, autoritatea rutierã constrânge conducãtorii auto cu experienţã, care au dobândit legal dreptul de a profesa, la examinãri ce îi pot transforma în şomeri.
Jean-Pierre Liano: Principala problemă a şoferilor profesionişti români e lipsa banilor. Jean-Pierre Liano este în prezent consilierul şefului celei mai mari reţele de pregătire profesională a şoferilor profesionişti spanioli. Liano este un exemplu şi o legendă vie pentru formatorii de şoferi profesionişti din Uniunea Europeană. A fost fondatorul şi managerul celei mai mari reţele franceze de formare a şoferilor profesionişti, AFT-IFTIM. Având această funcţie, a participat la fondarea EUROTRA (Euro Transport Training) de către Comisia Europeană.
Prin noul proiect de lege a Transporturilor, problema sectorului rutier este rezolvată în stil „hei-rup!”. Supliciul transporatorilor rutieri, speriaţi de ideile ce pot veni lună de lună diriguitorilor de la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), nu s-a încheiat. Sub presiunea alinierii la legislaţia UE, mai precis a regulamentelor europene nr. 1071,1072 şi 1073, cu termen de aplicare 4 decembrie a.c., MTI a scos repede din joben, la finele lunii august, o ordonanţă de Guvern, în loc de o mult aşteptată şi unanim acceptată, ca principiu, lege a Transporturilor.
Ioan Oprean, campionul absolut al transportatorilor de confecţii. „Am fost declarat ani la rând cel mai mare transportator român de textile pe umeraşe. Ne-am specializat într-o direcţie unde am vrut să fim cei mai buni”, spune simplu Ioan Oprean de la Sebeş, judeţul Alba.
Hugo Chavez