Orange Romania a luat decizia să compenseze clienții care dețin abonament BlackBerry cu contravaloarea abonamentului pe perioada nefuncționării, indiferent dacă situația a fost sesizată sau nu Serviciului Clienți. Compensarea se va aplica automat, atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, a anunțat operatorul român de telefonie mobilă, într-un comunicat de presă.
De cealaltă parte, reprezentanții Research In Motion (RIM) au anunțat că oferă aplicații gratuite fiecărui utilizator de BlackBerry în încercarea de a compensa problemele cauzate de întreruperea serviciilor sale (e-mail-ul, internetul și BBM), de săptămâna trecută.
BlackBerry intenționează să ducă lucrurile puțin mai departe, oferind gratuit pentru descărcare, o selecție de aplicații premium. Printre acestea se numără Sims 3, N.O.V.A și Bejeweled care vor putea fi descărcate de clienții RIM din 19 octombrie de pe BlackBerry App World. Aplicațiile vor putea fi descărcate până pe 31 decembrie.
Totodată, RIM va oferi clienților BlackBerry Enterprise o lună de suport tehnic gratuit, llucru despre care se spune că va fi unul extrem de costisitor pentru companie, având în vedere mulțimea de gadget-uri BlackBerry business utilizate.
”Rețeaua noastră globală suportă nevoile de comunicare pentru peste 70 e milioane de utilizatori. Apreciem cu adevărat și prețuim relația pe care o avem cu clienții noștri. Am muncit din greu pentru a le câștiga încrederea în ultimii 12 ani și suntem hotărâți să oferim în continuare standardul înalt la care se așteaptă și azi dar și în viitor”, a declarat Mike Lazaridis, CO-CEO-ul RIM, citat de PocketLint.com.
Serviciile BlackBerry, inaccesibile timp de trei zile, săptămâna trecută
Serviciile BlackBerry au fost restabilite joi, după peste trei zile în care au fost inaccesibile. Milioane de utililzatori ai s