Piaţa românească de îmbrăcăminte şi încălţăminte are cel mai mare potenţial de creştere din regiune până în 2013, în condiţiile în care cheltuielile medii pe cap de locuitor ar putea ajunge la 103 euro în 2013, comparativ cu 73 de euro anul trecut, relevă un studiu al firmei de cercetare PMR.
România, cu vânzări de 1,5 mld. euro contribuie cu 12% la rezultatele din regiune, acolo unde Polonia conduce detaşat, cu o piaţă de circa 7 mld. euro. Calculat pe cap de locuitor, vânzările de îmbrăcăminte şi încălţăminte din Polonia se ridică la 183 de euro în 2010. Regiunea mai include şi Slovacia, Cehia şi Ungaria.
"România este cea mai puţin dezvoltată ţară din regiunea central-europeană. Multe companii internaţionale de-abia şi-au deschis primele magazine. La finalul lunii martie anul acesta, suedezii de la H&M au intrat pe această piaţă, iar acesta reprezintă principalul eveniment recent în industria de fashion din această zonă", se arată în studiul PMR.
Piaţa românească de îmbrăcăminte şi încălţăminte are cel mai mare potenţial de creştere din regiune până în 2013, în condiţiile în care cheltuielile medii pe cap de locuitor ar putea ajunge la 103 euro în 2013, comparativ cu 73 de euro anul trecut, relevă un studiu al firmei de cercetare PMR.
România, cu vânzări de 1,5 mld. euro contribuie cu 12% la rezultatele din regiune, acolo unde Polonia conduce detaşat, cu o piaţă de circa 7 mld. euro. Calculat pe cap de locuitor, vânzările de îmbrăcăminte şi încălţăminte din Polonia se ridică la 183 de euro în 2010. Regiunea mai include şi Slovacia, Cehia şi Ungaria.
"România este cea mai puţin dezvoltată ţară din regiunea central-europeană. Multe companii internaţionale de-abia şi-au deschis primele magazine. La finalul lunii martie anul acesta, suedezii de la H&M au intrat pe această piaţă, iar acesta reprezintă principalul eveniment recent în