Compania canadiană RIM încearcă să-şi împace clienţii furioşi, după cele trei zile de defecţiuni tehnice globale (10-12 octombrie), în care terminalele BlackBerry nu au putut fi folosite pentru sms sau navigare pe net.
Oficialii RIM au anunţat că vor oferi gratuit abonaţilor săi o selecţie de aplicaţii premium în valoare totală de peste 100 dolari, în semn de “apreciere pentru răbdarea de care au dat dovadă pe perioada recentei întreruperi a serviciilor sale”. Aplicaţiile vor fi puse la dispoziţia clienţilor în săptămânile următoare pe BlackBerry App World şi vor fi disponibile până la 31 decembrie 2011.
Selecţiile disponibile în decursul acestei perioade vor include următoarele aplicaţii: SIMS 3, Bejeweled, N.O.V.A., Texas Hold’em Poker 2, Bubble Bash 2, Photo Editor Ultimate, DriveSafe.ly Pro, iSpeech Translator Pro, Drive Safe.ly Enterprise, Nobex Radio Premium, Vlingo Plus: Virtual Assistant.
De asemenea, clienţilor companiei RIM le va fi oferită o lună de suport tehnic gratuit.
Printre utilizatorii de BlackBerry afectaţi au fost şi cei ai reţelelor de telefonie mobilă din România. Potrivit unui comunicat al Asociaţiei Operatorilor Mobili din România “RIM a anunţat că sistemul de rezervă nu a funcţionat corespunzător în momentul apariţiei defecţiunii (…) Utilizatorii serviciilor de mesagerie si browsing BlackBerry din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, India, Brazilia, Chile si Argentina sunt afectaţi din cauza unor probleme la sistemul central de operare al companiei RIM”.
Compania canadiană RIM încearcă să-şi împace clienţii furioşi, după cele trei zile de defecţiuni tehnice globale (10-12 octombrie), în care terminalele BlackBerry nu au putut fi folosite pentru sms sau navigare pe net.
Oficialii RIM au anunţat că vor oferi gratuit abonaţilor săi o selecţie de aplicaţii premium în valoare totală de pe