În cadrul Galei “10 ani de creativitate românească”, care a avut loc aseară, la Opera Naţională Bucureşti, au fost aplaudate cele mai bune lucrări ale publicităţii româneşti din ultimii 10 ani.
Gavrilă&Asociaţii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 România, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group România, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi România si Webstyler sunt cele 15 agenţii care au urcat aseară pe scenă, obţinând, în total, nu mai puţin de 70 de premii.
Secţiunile de produse şi servicii care au avut cei mai mulţi premianţi au fost „Fast Moving Consumer Goods – Food & Drinks”, cu 21 de premii, „Art, Culture, Media & Entertainment”, în care au fost premiate 17 lucrări şi „Fast Moving Consumer Goods – Cosmetics, Toiletries, Pharmacy & Household and pet care products”, cu 7 premii.
Cele mai importante premii ale serii au fost Best of Category – acordate pentru cele 6 categorii de concurs:
- Integrated Campaigns, premiul a fost revendicat de Leo Burnett Group – „Ziua Barbatului 2007-2011” pentru brandul Bergenbier;
-Online, marele câştigător a fost Propaganda cu „Prima piesă de teatru pe Facebook” pentru Undercloud;
- Best TV a plecat tot la Leo Burnett Group pentru Altex, cu spoturile „Batman” şi „Starwars”;
-Best Radio a fost primit de Publicis pentru campania realizată pentru Poliţia Capitalei – „Text Kills”;
-Best OUTDOOR s-a dus la Leo Burnett Group pentru „Dinozaurii” – realizat pentru Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”;
-Best Print nu a fost acordat.
Premiile speciale pentru anul 2011, din TV, au plecat către Next Advertising, pentru spoturile „Vitali” - Osk