Oficialii de la Transporturi au anunțat că au un proiect de 44 de milioane de euro, prin care să facă o serie de investiții pe DN1, menite să reducă numărul de accidente. Toate aceste anunțuri sunt lansate în momente tragice, cum este accidentul lui Huidu (că dacă nu era implicată vedeta, nici vorbă de asemenea declaratii de investiții).
Este vorba de reabilitarea a 91,4 kilometri de drum, precizează Gândul. În zona noastră de interes, sunt două tronsoane, la Predeal, între kilometrii 139,75 și 144 și la Timișul de Sus, între kilometrii 147,44 și 149,78.
Lucrările sunt estimate să dureze doi ani, finanţarea fiind asigurată atât de la bugetul de stat cât şi din fonduri europene, respectiv de la Fondul European de Dezvoltare Regională, din cadrul Programul Operaţional Sectorial – Transport.
Pe de altă parte, nimeni nu vrea să ia în serios că singurul sector rutier din România, care impune construirea unei autostrăzi, având încărcarea de trafic, este Brașov – București.
Oficialii de la Transporturi au anunțat că au un proiect de 44 de milioane de euro, prin care să facă o serie de investiții pe DN1, menite să reducă numărul de accidente. Toate aceste anunțuri sunt lansate în momente tragice, cum este accidentul lui Huidu (că dacă nu era implicată vedeta, nici vorbă de asemenea declaratii de investiții).
Este vorba de reabilitarea a 91,4 kilometri de drum, precizează Gândul. În zona noastră de interes, sunt două tronsoane, la Predeal, între kilometrii 139,75 și 144 și la Timișul de Sus, între kilometrii 147,44 și 149,78.
Lucrările sunt estimate să dureze doi ani, finanţarea fiind asigurată atât de la bugetul de stat cât şi din fonduri europene, respectiv de la Fondul European de Dezvoltare Regională, din cadrul Programul Operaţional Sectorial – Transport.
Pe de altă parte, nimeni nu vrea să ia în serios că singurul sector rutier di