Serviciul de streaming muzical francez Deezer va debarca pe tarmurile a 100 de state, obiectivul urmarit la lansare fiind patrunderea pe pietele care au fost ignorate pana acum de industria muzicala.
Astfel, printre teritoriile selectionate pentru aventura digital-musique nu se numara nici cel apartinand Statelor Unite si nici cel al Japoniei, informeaza Webnews.
Axel Dauchez, aflat in prezent la carma companiei, a declarat ca modul de abordare a serviciului Deezer este complet diferit fata de cel al rivalilor sai precum Pandora sau Spotify, tocmai datorita alegerii de a evita piata americana, deci in mod implicit, preturile mari si concurenta acerba.
Targetul Deezer este orientat catre state receptive la oferte de acest tip si oarecum neglijate de concurenta, cum ar fi Italia, Germania, Spania, Turcia, Indonezia, Coreea, Mexic sau Brazilia, precizeaza sursa.
Deezer se va adresa si tarilor sarace, printre care Botswana sau Indonezia - complet ignorate pana acum de industria muzicala - concurentii sai concentrandu-se pe o piata extrem de restransa: Spotify e prezent doar in 8 tari, in timp ce iTunes in mai putin de 30.
Serviciul de streaming muzical francez Deezer va debarca pe tarmurile a 100 de state, obiectivul urmarit la lansare fiind patrunderea pe pietele care au fost ignorate pana acum de industria muzicala.
Astfel, printre teritoriile selectionate pentru aventura digital-musique nu se numara nici cel apartinand Statelor Unite si nici cel al Japoniei, informeaza Webnews.
Axel Dauchez, aflat in prezent la carma companiei, a declarat ca modul de abordare a serviciului Deezer este complet diferit fata de cel al rivalilor sai precum Pandora sau Spotify, tocmai datorita alegerii de a evita piata americana, deci in mod implicit, preturile mari si concurenta acerba.
T