Piaţa anvelopelor de iarnă a crescut în primele nouă luni cu până la 130% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 1,46 milioane unităţi, pe fondul obligativităţii echipării vehiculelor cu cauciucuri adecvate, a declarat directorul de marketing al Michelin România, Alina Ghica. "Dacă pe tot parcursul anului trecut au fost vândute 1,3 milioane de anvelope de iarnă, anul acesta au fost livrate în numai nouă luni aproape 1,5 milioane de unităţi", a spus directorul de marketing al Michelin pentru România şi Balcani.
Ponderea în piaţă a anvelopelor de iarnă a ajuns în acest an aproximativ egală cu cea a cauciucurilor de vară. Noile reglementări, care intră în vigoare începând cu 1 noiembrie 2011, prevăd sancţiuni pentru şoferii care circulă pe porţiuni de drum acoperite cu polei, zăpadă sau gheaţă, fără a avea vehicule echipate cu anvelope de iarnă (inscripţionate cu simbolurile MĂS, fulg de zăpadă sau/şi creasta unui munte stilizate).
Reprezentanţii Michelin România estimau la începutul acestei veri o piaţă totală a anvelopelor în acest an cu 11-12% mai mare faţă de 2010, la circa 3,4 milioane de unităţi. Vânzările locale de anvelope au crescut anul trecut cu 25% faţă de 2009, la 3 milioane de unităţi, pentru că au fost reechipate autovehiculele cumpărate între 2007 şi 2008, perioadă de boom economic. În prezent, compania franceză are în România 3.000 de angajaţi.
Piaţa anvelopelor de iarnă a crescut în primele nouă luni cu până la 130% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 1,46 milioane unităţi, pe fondul obligativităţii echipării vehiculelor cu cauciucuri adecvate, a declarat directorul de marketing al Michelin România, Alina Ghica. "Dacă pe tot parcursul anului trecut au fost vândute 1,3 milioane de anvelope de iarnă, anul acesta au fost livrate în numai nouă luni aproape 1,5 milioane de unităţi", a spus directorul de marketing al Michel