Blogurile si site-urile precum Facebook si Google, produse aflate in plina expansiune, exercita un pericol pentru presa de calitate, care atrage tot mai putina reclama? Vezi ce spun pe aceasta tema reprezentantii agentiilor de media.
Zoltan Szigeti, presedintele The Group, sustine ca presa de calitate este in pericol nu numai in Romania, ci in intreaga lume. El sustine insa ca rolul presei nu poate fi preluat de bloguri, pentru ca "nu putem sa ramanem la mana bloggerilor de a face educatia culturala a societatii".
Care ar fi "colacul de salvare"? Szigeti nu crede ca azi exista o solutie, dar spera ca "va aparea una, ca presa de calitate sa fie finantata".
La randul sau, Maria Tudor, managing director Zenith Media, se declara o promotoare a presei si afirma ca isi convinge clientii de valoarea presei de calitate.
Zenith Media: Nu poti compara blogurile cu presa
Maria Tudor sustine ca nu ai cum sa compari blogurile cu presa, acestea fiind tratate ca niste canale individuale. In ceea ce priveste expansiunea social media, reprezentanta Zenith Media a afirmat ca "Facebook ia o gramada de bani de la noi, pentru ca performeaza".
Ea a precizat insa ca social media nu inseamna numai Facebook, ci si zona de video, ori partea de blogging si forumuri.
Tudor sustine ca in 2012, piata de publicitate va sta "un pic mai bine" ,iar pe partea de digital "va fi bine in continuare", dar in aceasta privinta a refuzat sa dea o cifra.
"Social media este un fenomen real, printre noi, caruia trebuie sa ii facem fata. Ai consumatorul acolo, este implicat, dar nu e usor sa il prinzi", a adaugat Maria Tudor.
Social media creste piata de publicitate
La randul sau, Octavian Popescu, reprezentantul Lowe Group, a afirmat ca social media "a explodat fenomenal" in ultimii doi ani, iar lucr