- Social - nr. 880 / 20 Octombrie, 2011 Din cauza drumurilor proaste, a lipsei autostrazilor, in ultimii 20 de ani, pe soselele Romaniei si-au pierdut (incredibil!) viata 60.000 de oameni, s-a precizat la simpozionul national – "Accidentul rutier si implicatiile socio-economice”, organizat de Automobil Clubul Roman (ACR), impreuna cu Fundatia Circulatia Rutiera. Sigur, la aceasta tragedie de pe sosele au contribuit si lipsa indicatoarelor si a marcajelor rutiere, viteza excesiva si, nu in ultimul rand, neatentia la volan, coruptia la nivel inalt si, mai ales, lipsa unei culturi rutiere. Or, daca asa au stat lucrurile acum, ce ne facem in urmatorii 15 ani, cand, potrivit Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), circulatia pe drumurile nationale se va dubla? Din pacate, constructia de autostrazi si drumuri nationale (de modernizare a celor deja existente) este departe de a tine ritmul cu… cresterea parcului de autovehicule! Asta o putem constata zilnic pe soselele Romaniei, in marile orase (printre care si Targu-Mures), unde, (si) din cauza intarzierilor cu care se aproba si se construiesc "soselele de centura” (drumurile ocolitoare, circulatia a devenit un calvar. Cu toate consecintele ce decurg de aici… GHEORGHE GIURGIU - Social - nr. 880 / 20 Octombrie, 2011 Din cauza drumurilor proaste, a lipsei autostrazilor, in ultimii 20 de ani, pe soselele Romaniei si-au pierdut (incredibil!) viata 60.000 de oameni, s-a precizat la simpozionul national – "Accidentul rutier si implicatiile socio-economice”, organizat de Automobil Clubul Roman (ACR), impreuna cu Fundatia Circulatia Rutiera. Sigur, la aceasta tragedie de pe sosele au contribuit si lipsa indicatoarelor si a marcajelor rutiere, viteza excesiva si, nu in ultimul rand, neatentia la volan, coruptia la nivel inalt si, mai ales, lipsa unei culturi rutiere. Or, daca asa au stat l