La nici două luni de la aşa numita “reparaţie” cu sârmă şi manşon de cauciuc de pe DN1 din Codlea, executată de SC Servicii de Gospodărire Măgura Codlea, conducta a cedat din nou.
„Săpăturile care s-au efectuat la 50 de metri de zona cu pricina au avut ca scop tocmai oprirea acestor scurgeri. Timp de aproape două luni se pare că improvizaţia a «funcţionat»”, carosabilul uscat fiind udat doar de ploaie în această perioadă“, notează codlea.tv.
Peste groapa săpată şi peste lucrarea de mântuială care a fost filmată, s-au pus pietre imediat, în aceaşi zi, iar asfaltul s-a turnat după exact alte două zile, după cum se vede în filmuleţul de mai jos. Practic, acum urmează a fi cheltuiţi alţi bani, altă distracţie, iar „Dorel“ îşi face de lucru.
La nici două luni de la aşa numita “reparaţie” cu sârmă şi manşon de cauciuc de pe DN1 din Codlea, executată de SC Servicii de Gospodărire Măgura Codlea, conducta a cedat din nou.
„Săpăturile care s-au efectuat la 50 de metri de zona cu pricina au avut ca scop tocmai oprirea acestor scurgeri. Timp de aproape două luni se pare că improvizaţia a «funcţionat»”, carosabilul uscat fiind udat doar de ploaie în această perioadă“, notează codlea.tv.
Peste groapa săpată şi peste lucrarea de mântuială care a fost filmată, s-au pus pietre imediat, în aceaşi zi, iar asfaltul s-a turnat după exact alte două zile, după cum se vede în filmuleţul de mai jos. Practic, acum urmează a fi cheltuiţi alţi bani, altă distracţie, iar „Dorel“ îşi face de lucru.