Strategul şef pe media digitală al companiei Adobe va fi prezent la Bucureşti, în perioada 9-10 noiembrie, la conferinţa How to web 2011, despre tehnologie şi afaceri online. Sursa: ARHIVA PERSONALĂ
Mark Randall este un antreprenor de serie, cu aproape douăzeci de ani de experienţă în conceperea, proiectarea şi comercializarea tehnologiei inovative. În trecut, el a fondat trei start-up-uri de succes şi şi-a adus contribuţia la peste o duzină de produse de clasă mondială, care s-au vândut în peste un milion de unităţi şi au generat peste 100 de milioane de dolari.
Într-un interviu pentru "Evenimentul zilei", partener media al conferinţei How to web, Mark Randall a vorbit despre ce înseamnă să fii antreprenor online şi oferă câteva sfaturi în acest sens.
Evenimentul zilei: Cum te simţi ştiind că te afli printre 50 cei mai influenţi oameni din SUA, potrivit revistei "Streaming Magazine’s"? Produsele tale sunt folosite de persoane din toate domeniile, de la guvernul Statelor Unite la miile de şcoli din toată lumea.
Mark Randall: Ai o oarecare satisfacţie când îţi îndeplineşti anumite obiective, însă simt că e mult mai mult de făcut. Antreprenorii tind să rămână concentraţi pe viitor, nu pe trecut.
Ţi-ai început viaţa profesională în spectacole de magie. Mai ai timp de micile trucuri?
Din păcate, nu mai am timp să practic trucuri de magie, dar încă mă simt foarte bine în compania prietenilor mei magicieni.
Cum ai ajuns totuşi să lucrezi în domeniul high-tech?
Am început să lucrez cu calculatoarele şi am început să petrec mai mult timp asupra lor decât asupra carierei mele ca magician. Atunci a fost clar că interesul personal mă ghida spre o schimbare de carieră.
Antreprenorii români nu construiesc pentru piaţa globală, ci mai mult pentru cea locală. Le lipseşte încrederea în ei?
Poate