Compania CarmOlimp, care este o afacere de familie și are sediul la Ucea de Jos (pe DN1) a investit 500.000 de euro într-o linie de productie pentru ambalarea carnii proaspete in atmosfera protectoare. Investiția este explicată de extinderea în forță a producătorului pe piața de retail, ajungând la o capacitate de ambalare de peste 35.000 de caserole/zi.
„Livram carne de porc si de vita atat pentru retelele moderne de magazine – supermarketuri, hipermarketuri, sub marcile proprii ale acestora, dar si in reteaua proprie de magazine, sub brandul nostru – Carmolimp. Suntem in negocieri avansate pentru mai multe contracte si cu alte retele de magazine”, a declarat Valentin Șoneriu, director general al societății CarmOlimp.
În prezent, CarmOlimp deține 50 de magazine proprii si are 60 de puncte care opereză în sistem franciză. Compania și-a propus ca până la sfârșitul anului să deschidă înca 15 magazine proprii.
Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor, CarmOlimp a avut în 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 85 milioane de lei.
Compania CarmOlimp, care este o afacere de familie și are sediul la Ucea de Jos (pe DN1) a investit 500.000 de euro într-o linie de productie pentru ambalarea carnii proaspete in atmosfera protectoare. Investiția este explicată de extinderea în forță a producătorului pe piața de retail, ajungând la o capacitate de ambalare de peste 35.000 de caserole/zi.
„Livram carne de porc si de vita atat pentru retelele moderne de magazine – supermarketuri, hipermarketuri, sub marcile proprii ale acestora, dar si in reteaua proprie de magazine, sub brandul nostru – Carmolimp. Suntem in negocieri avansate pentru mai multe contracte si cu alte retele de magazine”, a declarat Valentin Șoneriu, director general al societății CarmOlimp.
În prezent, CarmOlimp deține 50 de magazine proprii si are 60 de puncte care opereză în s