Ţi-ai dorit dintotdeauna o rochie precum cea purtată de Marilyn Monroe sau o pereche de adidaşi ca ai lui Steve Jobs, însă nu le-ai găsit în niciun magazin din ţara noastră. Nu dispera, ia-ţi cardul, conectează-te la internet şi accesează magazinele online. E imposibil să nu găseşti aceste produse.
Căutările online pentru produsele de îmbrăcăminte şi încălţăminte au crescut cu peste 100%, anul acesta faţă de anul trecut, potrivit unui sondaj realizat de cel mai mare site de licitaţii de la noi. Conform statisticilor, la fiecare cinci minute un român cumpăra online o pereche de pantofi. Nu ar fi de mirare ca, în fiecare birou, să existe cineva îmbrăcat din cap până în picioare de pe internet.
Până de curând, românii obişnuiau să plătească pe internet pachete turistice şi bilete de avion, facturi la utilităţi, servicii şi telecomunicaţii, însă tendinţa comerţului online este de diversificare spre produsele de larg consum.
Segmentele magazinelor online care comercializează flori, cărţi şi cadouri au crescut în primele nouă luni cu 75%, 76% şi, respectiv, 64%. De asemenea, avansuri semnificative s-au înregistrat şi pe categorii de produse precum jucăriile (56%) sau confecţiile (24%).
În medie, românii au ajuns să cumpere de pe internet produse şi servicii în valoare de 69 de euro.
“Dacă până acum vorbeam de creşteri în special în domeniile «vedetă» ale industriei, evoluţia înregistrată de segmente precum cel social, de flori, cărţi, cadouri, arată că utilizatorii apelează la plata online pentru cumpărături uzuale, de zi cu zi. Este un semn bun pe care ni-l transmite piaţa, iar această direcţie trebuie susţinută şi încurajată de toţi jucătorii din industrie", a afirmat directorul executiv al ePayment, Daniel Nicolescu.
Cum să nu devii victima unei fraude când plăteşti cu cardul pe internet?
Me