On / Foto: Thinkstock A fi sau a nu fi păcălit?! Mijloacele de comunicare în masă au fost în stare să întunece mintea oamenilor mai abitir ca eclipsa de Soare! Astăzi ne putem amuza citind un top realizat cu cele mai de succes farse înghiţite de public. Râdeţi sau plângeţi, nu se ştie ce vi se pregăteşte mâine...
Locul întâi a fost adjudecat, fără drept de apel, de o emisiune a BBC din 1957 despre recolta de spaghetti din acel an a ţăranilor elveţieni. „Graţie iernii blânde şi a eliminării gândacului de spaghetti ? a spus prezentatorul ?, agricultorii elveţieni se laudă cu o recoltă excepţională.” În sprijinul acestor afirmaţii au fost prezentate imagini cu fermierii culegând macaroanele din copaci. Sute de cetăţeni au sunat la postul respectiv întrebând cum pot să cultive spaghetti. În disperare de cauză, realizatorii le-au spus să planteze o mlădiţă într-o cutie de conserve şi să aştepte.
Pe locul 2 s-a clasat farsa celor de la revista Sports Illustrated care, în 1985, relata despre un jucător de baseball proaspăt achiziţionat de New York Mets. Articolul afirma că respectivul poate arunca mingea cu o viteză de 200 de kilometri pe oră, graţie unei tehnici învăţate într-o mănăstire tibetană.
În 1962, în Suedia exista un singur canal de televiziune, care emitea în alb-negru.
În jurnalul de ştiri din 1 aprilie a apărut un expert al postului care i-a anunţat pe telespectatori că, graţie unei noi tehnologii, vor putea viziona emisiunile color trăgând un ciorap de nylon peste ecran.
Următorul loc îi revine reţelei americane de fast-food Taco Bell care, în 1996, a anunţat că a achiziţionat Liberty Bell din Philadelphia, clopotul simbol istoric al independenţei, care va fi rebotezat Taco Liberty Bell. Lumea a fost atât de scandalizată încât chestiunea s-a discutat şi la conferinţa de presă de la Casa Albă.
În 1977, cotidianul britanic The