Cele 11 magazine Red Market din țară au fost rebraduite în Mega Image. Potrivit informaţiilor companiei reiese astfel că aceste magazine îşi vor păstra profilul de discounter. Sortimentaţia va creşte însă cu 1.500 de produse.
Formatul Red Market a fost lansat în România în 2009 şi implementat în Bucureşti (5 magazine), Otopeni, Comuna 1 Decembrie, Braşov, Constanţa, Târgovişte şi Găeşti.
“Pe baza unei revizuiri strategice a portofoliului, Mega Image a decis să rebranduiască magazinele Red Market în supermarketuri Mega Image. Operarea sub un singur brand va simplifica operaţiunile pentru organizaţie în ceea ce priveşte publicitatea şi gestionarea sortimentaţiei”, spun reprezentanţii Mega Image.
Retailerul a avut anul trecut afaceri de peste 883 mil. lei (210 milioane de euro), în creştere cu aproape 45% faţă de 2009.
Cele 11 magazine Red Market din țară au fost rebraduite în Mega Image. Potrivit informaţiilor companiei reiese astfel că aceste magazine îşi vor păstra profilul de discounter. Sortimentaţia va creşte însă cu 1.500 de produse.
Formatul Red Market a fost lansat în România în 2009 şi implementat în Bucureşti (5 magazine), Otopeni, Comuna 1 Decembrie, Braşov, Constanţa, Târgovişte şi Găeşti.
“Pe baza unei revizuiri strategice a portofoliului, Mega Image a decis să rebranduiască magazinele Red Market în supermarketuri Mega Image. Operarea sub un singur brand va simplifica operaţiunile pentru organizaţie în ceea ce priveşte publicitatea şi gestionarea sortimentaţiei”, spun reprezentanţii Mega Image.
Retailerul a avut anul trecut afaceri de peste 883 mil. lei (210 milioane de euro), în creştere cu aproape 45% faţă de 2009.