Corina Vlădescu (27 de ani) a decis să nu plece din ţară şi să facă haine pe care să le vadă cât mai des în moda străzii. Noua sa linie, „Noir“, este dedicată fetelor care iubesc moda şi care acum şi-o pot permite. Designerul a riscat în 2008, la puţin timp după absolvirea facultăţii, şi a lansat brandul care îi poartă numele. Prima atestarea a deciziei inspirate a venit în acelaşi an când Roisin Murphy (ex Moloko) i-a purtat creaţiile.
„Adevărul": Cum s-a născut linia „Noir", lansată recent?
Corina Vlădescu: În primul rând, este făcută pe măsuri, aceasta fiind una dintre cerinţele publicului nostru. Clienţii cei mai dragi mie, care scriu mereu, erau fete care-şi doreau produsele Corina Vlădescu, pentru că se identificau cu ele, dar nu aveau posibilităţile financiare. Şi ne-am gândit cum să facem să păstrăm stilul, dar să fie haine pe care să şi le permită, să aibă o alternativă la magazinele din mall. Am gândit această colecţie pe aceleaşi coordonate Corina Vlădescu, doar că nu mai sunt aceleaşi detalii intricate, manuale, care explodează preţul. Este o serie mică, deocamdată. Când am mers cu această linie la târgul de la Paris s-a vândut foarte bine, am „prins" foarte multe magazine, inclusiv în SUA.
Decizia luată are legătură cu vânzările din ultimul an?
Nu, are legătură cu faptul că, pe piaţa locală, există lume educată, fete orientate către modă care nu-şi pot permite haine de lux. Abia îţi permiţi o chirie în România, darămite o linie de lux. În momentul în care ai un buget redus pentru cumpărături eşti limitat între doi mari giganţi şi-n rest n-ai ce să-ţi cumperi. Ajungi să te îmbraci ca toată lumea, iar preţurile nu sunt corecte pentru calitatea hainelor.
Cum au fost ultimii ani de criză pentru brandul tău?
Corina Vlădescu are un public de nişă şi a mers cursiv. N-a avut mari probleme. A evoluat, strict vorbind de vânzări.