Cel mai mic model comercializat de Kia în România are potenţial, dar păcătuieşte la capitolele preţ, respectiv, echipare standard, lăsând prea mult pe seama listei de opţionale.
1 /.
O maşinuţă care se împăunează cu farurile sale de zi dotate cu tehnologie LED, un volan încălzit, un design semnat de "părintele" celebrului model Audi TT, o serie de motoare dintre cele mai puţin poluante şi o garanţie de şapte ani are un potenţial indiscutabil.
Noul Kia Picanto, pe care l-am testat recent pe drumurile din România, ar putea fi una dintre vedetele clasei mini, dacă nu ar păcătui, pe ici pe colo, măcar printr-un punct esenţial în vremuri de criză.
Cel mai mic şi, în acelaşi timp, cel mai nou autoturism Kia se descurcă mai mult decât decent în traficul citadin - arealul său tradiţional, dar riscă să lase indiferentă clientela cu cea mai mare sensibilitate pentru aspectul pecuniar, din cauza preţurilor pi perate.
Ca să pună capac, echiparea standard lasă prea multe pe seama listei de opţionale. Autoturismul asiatic de talie mică, prezentat, în premieră, la Salonul auto de la Geneva din martie, este comercializat în România (deocamdată doar în versiunea cu cinci uşi) la preţuri cuprinse între 9.448 şi 11.858 de euro, cu TVA inclusă.
O promoţie valabilă în această perioadă încearcă să mai dreagă busuiocul, cu reduceri care diminuează costurile de achiziţie până în intervalul 8.828 - 11.238 de euro.
După vechiul tipic german
Cea mai ieftină versiune aminteşte, prin nivelul de dotări, de maşinile germane de acum câţiva ani. Denumită "Base", aceasta propune ABS, şase airbaguri, servo direcţie, trip computer, volan reglabil pe înălţime şi banchetă fracţionabilă. Sistemul de aer condiţionat, geamurile (faţă-spate) şi oglinzile (încălzite) cu acţionare electrică, scaunul şoferului care poate