Podul din cartierul Brăiliţa care are o vechime de peste 25 ani este reabilitat cu bani europeni. Valoarea totală a proiectului ajunge la 10,2 milioane de lei.
La începutul secolului XX, podul de la Brăilița era singura legătură între cartier și restul orașului, pe aici trecând în timpul celui de-al Doilea Război Mondial zeci de tancuri. El a constituit prima legătură între Brăila veche şi comuna Brăiliţa. Este cel mai vechi pod din Brăila.
Reabilitarea lui este un proiect finanţat prin fonduri europene şi are ca scop îmbunătăţirea traficului în zonă şi modernizarea reţelei de trafic. O astfel de lucrare era absolut necesară având în vedere că şinele de tramvai erau vechi de peste 25 de ani. Ele prezentau numeroase denivelări în plan vertical şi uzuri.
Lucrările sunt cuprinse în proiectul "Modernizarea și reabilitarea străzii Calea Galați, pe tronsonul cuprins între Bulevardul Dorobanților și strada Mircea Mălăeru, colț cu strada Costache Negruzzi Brăila", zonă care se caracterizează printr-un trafic intens, fiind artera de circulație care face legătura dintre centrul municipiului Brăila și cartierele Brăilița, Vidin și Pisc. Valoarea totală a proiectului este de peste 10, 2 milioane din care 2 milioane este contribuţia administraţiei locale. Proiectul a fost aprobat pentru finanţare în decembrie 2010, însă lucrările au început abia în luna iulie a acestui an, din cauza multiplelor contestaţii, şi au ca termen de finalizare luna martie 2012.
Infrastructura podului va fi refăcută în totalitate de la nivelul de cale ferată, iar calea de rulare a tramvaielor urmează a fi înlocuită. Este o modificare faţă de proiectul iniţial care prevedea doar înlocuirea suprastructurii podului. Brăilenii care locuiesc în acestă zonă susțin că nu numai liniile de tramvai sunt o problemă, ci și structura de rezistență a podului metalic este grav a