Poate că nu numai colegii din „Cetatea Băniei“, ci şi de pe alte meleaguri ale ţării ar trebui să afle dar să se şi bucure participând la performanţele artistice ale Teatrului Liric din Craiova, care şi-a diversificat structura repertorială. Astfel, în afară de premiera operei Boema de Puccini (20 octombrie), a inclus în program un musical destinat copiilor. Dna Anca Florea semnalează la rubrica sa Revelaţiile Euterpei că la începutul acestei luni, o sală arhiplină a urmărit, cu respiraţia tăiată, peripeţiile din Micuţa Dorothy, un musical de Marius Ţeicu pe un libret de Silvia Kerim.
În structura repertorială a Teatrului Liric din Craiova, pe lângă opere, operete sau musicaluri, lucrările destinate copiilor reprezintă un segment deosebit de important, astfel încât, de la an la an, pe afiş sunt incluse noi şi noi producţii extrem de apreciate de cei mici, dar deopotrivă de părinţi şi bunici, pentru că şi partiturile alese şi, mai ales, interpretarea conferită se ridică, de fiecare dată, la nivelul aşteptărilor unui public pretenţios şi dificil de captat. La început de octombrie, o sală arhiplină a urmărit, cu respiraţia tăiată, peripeţiile din Micuţa Dorothy, musical compus cu ani în urmă de Marius Ţeicu pe un libret de Silvia Kerim, readus acum pe scenă în regia imaginată de Carmen Roibu, păstrând însă din montarea anterioară scenografia (creată, cândva, de Sorin Novac şi reîmprospătată de Răzvan Drăgănescu) şi coregrafia concepută de Francisc Valkay. Experienţa acumulată în cele câteva lucrări puse în scenă anterior şi-a spus din plin cuvântul în această nouă realizare a regizoarei care, fiind şi interpretă, ştie ce şi cum trebuie făcut pentru ca personajele să devină credibile, pentru ca acţiunea să „curgă“ şi să asigure impactul imediat cu publicul. Tocmai de aceea, alcătuindu-şi distribuţia, a ales artişti cu talent scenic, entuziaşti şi dărui