Semnalăm cititorilor noştri o publicaţie sosită pentru prima dată în redacţie, deşi ea a ajuns la nr. 4 (2011): Autism.ph.Editată de Fundaţia Armand, cu sediul în Ploieşti, revista se adresează familiilor cu copii autişti, precum şi persoanelor care au în îngrijire, supraveghere şi între Publicitate ţinere un copil cu un astfel de handicap. Iată câteva subiecte pe care le întâlnim în cuprinsul ei: „Tranziţia de la copilăria timpurie la şcoala elementară“, în care semnatara, psiholog Alina Tănăsescu, arată cât de importantă este, în vederea pregătirii copilului pentru şcoală, dezvoltarea abilităţilor de funcţionare independentă, utile de-a lungul întregii vieţi. Copiii cu tulburări din spectrul autismului nu au valori proprii, de aceea atitudinea educativă a familiei este mai mult decât hotărâtoare. Câteva repere edificatoare în articolul „Autism autodidact“. Drama unei tinere mame, care are o fetiţă cu probleme de autism, este cu atât mai mare cu cât cei din familie nu-i acordă niciun sprijin. La aceasta contribuie şi mentalitatea comunităţii. Magda Macovei relatează povestea în articolul: „Am înţeles că nu va veni cu coroniţă de la şcoală, dar vreau să fie pur şi simplu fericită“. Faptul că numărul copiilor cu tulburări din sfera autismului este în creştere necesită existenţa unei legislaţii care să precizeze „Drepturile persoanelor cu handicap“. Articolul conţine, punctual, obligaţiile, drepturile, beneficiile, atât ale copiilor, cât şi ale celor care-i îngrijesc.
Semnalăm cititorilor noştri o publicaţie sosită pentru prima dată în redacţie, deşi ea a ajuns la nr. 4 (2011): Autism.ph.Editată de Fundaţia Armand, cu sediul în Ploieşti, revista se adresează familiilor cu copii autişti, precum şi persoanelor care au în îngrijire, supraveghere şi între Publicitate ţinere un copil cu un astfel de handicap. Iată câteva subiecte pe care le înt