Sălăjenii care nu au acces la internet şi care nu vor să vină până la Zalău pentru a afla informaţii despre un anumit dosar aflat pe rolul instanţei au la dispoziţie, de acum, un call center, unde vor putea suna în orice moment pentru a afla datele dorite.
Un call center, implementat la nivelul Curţii de Apel Cluj, va putea fi folosit şi în Sălaj. Potrivit informaţiilor primite de la Petronela Năsăudean, preşedintele Tribunalului Sălaj, sunând la numărul de telefon 0264-207975, orice poate afla informaţii despre termenele de judecată date într-un anumit dosar, soluţiile pronunţate, depunerea actelor la dosar, investirea cu formulă executorie a hotărârilor judecătoreşti şi alte informaţii conexe. Apelurile vor fi preluate de un robot iar răspunsurile la întrebările apelantului, înregistrate prin introducerea numărului de dosar, vor fi date pe baza informaţiilor conţinute de portalul instanţei unde este înregistrat dosarul.
Noua aplicaţie se adresează în special celor care nu au acces la internet şi nu pot verifica direct pe portal stadiul dosarului. Apelul poate fi făcut din orice reţea de telefonie.
Singurul inconvenient este cel că informaţiile furnizate sunt din ziua precedentă, deocamdată aplicaţia neputând oferi informaţii în timp real. Aplicaţia este disponibilă, în acest moment, la Tribunalul Sălaj şi la Judecătoria Zalău.