Karl Lagerfeld va lansa la inceputul anului 2012, pe 25 ianuarie, o linie de vestimentatie accesibila publicului larg si destinata in special utilizatorilor de Internet. Oamenii vor putea sa comande hainele pe Internet, pretul celor aproximativ 100 de piese fiind cuprins intre 60 si 450 de dolari.
O a doua linie, putin mai sofisticata, va fi lansata in toamna aceluiasi an.
"Colectia este reflexia gustului si a stilului meu, transpuse intr-o varianta accesibila pentru un numar mare de persoane", spune Lagerfeld, conform Vogue.
"Vreau sa creez haine nu foarte scumpe, pe care oamenii si-ar dori sa le poarte. Aceste este conceptul meu de o viata, dar partenerii mei de afaceri din trecut nu au acceptat acest lucru, dorind sa fim ca Chanel si Fendi", a mai spus designerul. Tema tinutelor va fi variata, incluzand rochii de zi, de seara, negre, care nu se demodeaza niciodata, blugi argintii si veste in loc de top.
"Suntem mandri ca facem parte din acest parteneriat exclusivist", spune Natalie Massenet, fondatorul si directorul executiv al NET-A-PORTER, site-ul care va distribui hainele create de Karl. "Din clipa in care am vazut colectia am fost vrajiti de ea si abia asteptam sa o introducem pe piata. Aceasta se va adresa fiecarei femei care isi doreste sa capete putin din aura sic pe care o confera tinutele celebrului creator", a mai spus aceasta.
Hainele vor vibra de influentele rock si unele dintre ele vor fi accesorizate, in stilul lui Lagerfeld, cu manusi si gulere detasabile. Initial, acestea vor fi vandute exclusiv online, insa exista posibilitatea sa fie gasite si in magazine sau buticuri temporare.
Karl Lagerfeld va lansa la inceputul anului 2012, pe 25 ianuarie, o linie de vestimentatie accesibila publicului larg si destinata in special utilizatorilor de Internet. Oamenii vor putea sa com