Numărul reclamaţiilor înregistrate la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a scăzut cu aproape 15% faţă de anul trecut. dar, previzibil, cele mei multe reclamaţii se referă la asigurările obligatorii RCA.
Practic, două procente dintre păgubiţii cărora li se întocmeşte un dosar de daună ajung să reclame la CSA. Cele mai frecvente reclamaţii se referă la întârzierea efectuării plăţii sau la metodologia de întocmire a dosarului de daună. CSA, după primirea reclamaţiei, va verifica cele sesizate şi va urmări în ce măsură compania de asigurări a respectat normele legale.
Invitaţii emisiunii Ora de risc : Mona Cucu, director, Direcţia Reglementare şi Autorizare Asigurări obligatorii din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Alex Roşca, redactor şef publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 25 octombrie 2011
Numărul reclamaţiilor înregistrate la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a scăzut cu aproape 15% faţă de anul trecut. dar, previzibil, cele mei multe reclamaţii se referă la asigurările obligatorii RCA.
Practic, două procente dintre păgubiţii cărora li se întocmeşte un dosar de daună ajung să reclame la CSA. Cele mai frecvente reclamaţii se referă la întârzierea efectuării plăţii sau la metodologia de întocmire a dosarului de daună. CSA, după primirea reclamaţiei, va verifica cele sesizate şi va urmări în ce măsură compania de asigurări a respectat normele legale.
Invitaţii emisiunii Ora de risc : Mona Cucu, director, Direcţia Reglementare şi Autorizare Asigurări obligatorii din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Alex Roşca, redactor şef publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 25 octombrie 2011