Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie, va investi circa trei milioane de euro până în 2013 în deschiderea a 127 de magazine proprii şi remodelarea celor existente după un nou concept, anunță compania.
La finalul anului trecut, Agricola avea 43 de magazine și intenționează ca în decembrie 2013 rețeau să numere 170 de unități. Investiţia medie în remodelarea magazinelor existente este estimată la 15.000 de euro/magazin, exclusiv echipamentele frigorifice de expunere a produselor.
„Extinderea reţelei proprii de magazine reprezintă o direcţie strategică potrivită pentru susţinerea planurilor noastre de dezvoltare. Este o bună sursă de cash, dar şi un important vector de imagine pentru comunicarea valorilor companiei şi a brandului. Nu în ultimul rând, o reţea proprie de magazine ne aduce în poziţia de a fi mai corect ancoraţi în realităţile pieţei şi ne oferă în acelaşi timp oportunitatea de a controla preţurile produselor noastre”, a declarat Grigore Horoi, preşedinte Agricola Bacău.
Renunță la comercializarea unor produse
Producătorul de carne va umbla și la desigul actualelor unități de vânzare. În spațiile generoase va fi construită o «căsuţă Agricola», unde sunt prezentate categoriile de produse din carne, dar şi produse complementare care pot intra în oferte. În plus, noul tip de magazine alocă un spaţiu bine delimitat produselor tradiţionale ale unor producători locali mici, dar și celor calde.
S-a renunțat la comercializarea produselor industriale, precum detergenţi, produse de igienă personală etc., păstrându-se doar produsele de bază (ulei, zahăr, făină, mălai, pâine, etc.), fructe proaspete şi răcoritoare.
Ce poziție deține Agricola Bacău pe piața cărnii
Modernizarea conceptului de magazin, cât şi dezvoltarea ext