Producătorul de carne de pui locală, Agricola Bacău, a anunţat că în 2013 compania va avea o reţea naţională de magazine de 170 de unităţi, proiect ce se încadrează într-o strategie aplicată pentru perioada 2011-2013. La începutul acestui an reţeaua de magazine era de 43 de unităţi, astfel pentru perioada 2011-2013 compania a programat deschiderea a 127 de magazine proprii. Pentru acest an în strategie este prevăzut ca numărul de magazine proprii să ajungă la 65 de unităţi. "În prezent reţeaua proprie de magazine generează 11% din vânzările Agricola Bacău. Ne propunem să creştem această pondere la 30%, în 2012. Astfel am realizat că pentru a creşte vânzările trebuie să dezvoltăm lanţul de magazine. Pentru acest proiect am crescut şi bugetul de investiţii cu încă 3 milioane de euro. În plus, magazinele proprii pot deveni o sursă mare, rapidă de a regenera cash-ul, în prezent bazându-ne pe vânzările din marile lanţuri de retail", a declarat, la o întâlnire cu presa Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.
Agricola Bacău a anunţat că vrea să-şi sporească prezenţa pe piaţa din Capitală şi va deschide mai multe magazine, în prezent având 10 unităţi. Până în 2013 oficialii companiei speră să deschidă încă 35-40 de magazine.
Referitor la rezultatele financiare pentru acest an Agricola Bacău şi-a propus o creştere de 21% a cifrei de afaceri la nivel de grup, la 500 de milioane de lei, de la 413 milioane de lei, nivel înregistrat anul trecut. Grigore Horoi a explicat că reducerea profitabilităţii din ultimii ani s-a datorat neacordării subvenţiilor acordate până în 2009 crescătorilor de pui. "Anul trecut nu am ieşit pe profit. Multă lume a tratat-o ca pe o scădere a vânzărilor. Nivelul vânzărilor a fost la fel de mare ca în 2009, dar nu am mai primit subvenţii, care în anii anteriori, când raportam la Ministerul de Finanţe erau calculate la profit", a explic